به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) مردم شهرستان اصلاندوز با برپایی جشن های متعدد عشق و ارادت خود را به مهدی موعود نشان دادند.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۶۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج  از اردبیل،مردم و مسئولان شهرستان اصلاندوز همزمان با میلاد امام زمان (عج) در قالب جشن های مردمی و با پخش شربت و شیرینی در سطح شهر به آستان مقدس منجی عالم بشربت ابراز ارادت کردند.

به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوعی در شهرستان برپا شد که از جمله این برنامه ها اجرای جشن میلاد نور در مسجد صاحب الزمان محله قره قباق و مسجد جامع شهر اصلاندوز   بود که با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت همراه شد.

مردم و جوانان با پخش شیرینی و شربت به استقبال نیمه شعبان رفتند و این شور و نشاط در شب و روز میلاد امام زمان (عج) به اوج رسید و شور و شعف دیگری را بر این دیار حاکم کرد.

ویژه برنامه های نیمه شعبان منحصر به مرکز شهر اصلاندوز نبود و در سایر روستاها نیز توسط عاشقان و ارادتمندان به ائمه اطهار (ع) جشن های باشکوهی برپا شد.

جشن های میلاد امام زمان (عج) با اجرای برنامه های متنوع از جمله سخنرانی،دعای ندبه،مولودی خوانی،پخش شیرینی و اهدای جوایز به همنامان حضرت مهدی(عج) همراه بود.

گفتنی است،امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،معین سردار فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،جمعی از مسئولان،اقشار مختلف مردم و بسیجیان برادر و خواهران در این مراسمات حضور داشتند.

 

ارسال نظرات