مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: هر جا که سپاه پاسداران ظلمی را در نقطه‌ای ببیند، به دفاع از مظلوم می‌پردازد. اگر سپاه نباشد خیلی از ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل می‌شود و بسیاری از ضد ارزش‌ها، عادی و تبدیل به ارزش می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۶۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجه الاسلام و المسلمین حسینی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جلسه تودیع و تکریم حجه الاسلام ولایتی و معارفه حجت الاسلام قاسمیان که با حضور سردارغفورپور جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی، حجت الاسلام حسینی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه امام رضا علیه السلام، سرهنگ پاسدار کوکبی فرمانده سپاه ناحیه مسلم، سرهنگ پاسدار فضایلی فرمانده یگان امنیت ویژه شهدا،  سرهنگ پاسدار ترشیزی فرمانده ناحیه مقداد و کلیه نیرو‌های قرارگاه و ناحیه مسلم برگزار گردید به ایراد سخن پرداخت.
 
وی در ابتدا با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، به لزوم آمادگی برای این ماه ضیافت الهی اشاره کردو گفت: این ماه از نسیم‌های رحمت الهی است که باید انسان خودش را در معرض آن قرار بدهد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: جامعه امروزی  به شدت تحت تاثیر توسعه تکنولوژی و به تبع آن فرهنگ غرب قرار گرفته است. غرب به دنبال آن است که آن انسانی را که خود می‌خواهد، تعریف کرده و به بشریت معرفی کند.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز که درباره سبک زندگی اسلامی بوده، اشاره کرد و افزود: هر چه زمان می‌گذرد، نیاز به این موضوع را بیشتر درک می‌کنیم. متاسفانه اغلب شئونات زندگی جامعه امروز ما مثل رابطه پدر و فرزند، رابطه زن و شوهر، نحوه غذا خوردن و نوع تفریحات ما تحت تاثیر تکنولوژی روز، غربی شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: نسخه اصلی انسانیت در دست خدای متعال است که در قرآن کریم می‌فرماید و عباد الرحمان الذین یمشون علی الارض هونا و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما (فرقان/۶۳) بندگان خداوند رحمان کسانی هستند که روی زمین با آرامی و فروتنی راه می‌روند و هنگامی که نادانان آنان را طرف خطاب قرار می‌دهند، سخنانی مسالمت آمیز می‌گویند
در این آیه شریفه خدای متعال به سالم‌ترین نوع روابط بین انسان‌ها اشاره می‌کند. در حالی که غرب روابط ناسالم انسانی را تبلیغ می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش باتوجه به اقدام احمقانه آمریکا مبنی بر اینکه سپاه پاسداران را تروریست خواند،افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسئله سیاسی، اقتصادی، امنیت و ... جلودارمی باشد و این برای سپاه یک افتخار است. هر جا که سپاه پاسداران ظلمی را در نقطه‌ای ببیند، به دفاع از مظلوم می‌پردازد. اگر سپاه نباشد خیلی از ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل می‌شود و بسیاری از ضد ارزش‌ها، عادی و تبدیل به ارزش می‌شود.

حسینی در پایان طی حکمی حجت الاسلام قاسمیان را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه شهید برونسی و ناحیه مسلم انتخاب نمود و همچنین از زحمات حجت الاسلام ولایتی تقدیر و تشکرکرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها