دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی:

هدف برگزاری همایش رسانه های نوین بررسی نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی

علی اکبر فرهنگی ادامه داد: در این همایش سعی داریم نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی را شناسایی کرده سپس چگونگی استفاده از رسانه و پتانسیلهای موجود را بررسی کرده و در نهایت از این پتانسیل ایجاد شده ابتدا در استان و در مرحله بعد در کشور استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۵۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، اولین همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی ۱۲ اردیبهشت ماه در دانشگاه هایتک ماهان برگزار می شود.
در این همایش مدیران و معاونین فضای مجازی در سطح کشور،وزیر ارتباطات،معاون وزیر ارشاد،رئیس سازمان بسیج رسانه،رسانه های جبهه ی مقاومت در سطح بین المللی،پرفسور فرهنگی پدر علم رسانه حضور دارند.

علی اکبر فرهنگی دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعیدر خصوص ضرورت برگزاری این همایش گفت: ما قصد داریم از رسانه برای توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی منطقه استفاده کنیم؛ پس هدف اصلی برگزاری همایش بحث توسعه اقتصادی نه تنها در استان بلکه در منطقه خواهد بود

وی ادامه داد: در این همایش سعی  داریم نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی را شناسایی کرده سپس چگونگی استفاده از رسانه و پتانسیلهای موجود را بررسی کرده و در نهایت از این پتانسیل ایجاد شده ابتدا در استان و در مرحله بعد در کشور استفاده شود. 


دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی با انتقاد از مقاله محور بودن تحصیلات تکمیلی تاکید کرد: ما می خواهیم مباحث را از عرصه تئوری و دانشگاه به مرحله اجرا و عمل نزدیک کنیم در نتیجه بیشتر مباحث کاربردی خواهد بود.


پدر علم رسانه در پایان گفت: همایش کنونی به صورت ملی برگزار خواهد شد و در صورت تداوم همایش با رویکرد اقتصاد رسانه ها به سمت بین المللی خواهد رفت.

ارسال نظرات