خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در جلسه شورای تربیت و تعالی ناحیه ای با موضوع گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، این هفته را فرصتی برای تبیین و ترویج اندیشه اسلامی شهید مطهری (ره) بیان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۵۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی نیا ضمن اشاره به مصادف شدن این هفته با ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان افزود: فرماندهان حوزه ها در جهت ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه ها و مراسم گرامی داشت موضوعاتی همچون بازخوانی اندیشه ها و افکار شهید مطهری، تبیین شعار سال 98، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در اولویت مباحث حلقه های صالحین ون شست های عقیدتی سیاسی  قرار دهند.

وی با تاکید به اجرای برنامه تجلیل از مربیان، فرماندهان و مدیران نمونه اظهارداشت: این افراد تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بوده که بدون چشم داشتی همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به در کنار هم بودن سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها، در خصوص اجرای بهتر برنامه های حوزه های مقاومت در هفته عقیدتی سیاسی، نسبت به حضور کارکنان ناحیه در برنامه ها و مراسمات حوزه ها تاکید کرد.

ارسال نظرات