همایش من سپاهی ام به مناسبت سالروز تاسیس سپاه در دانشگاه آزاد آستارا برگزار با حضور فرمانده سپاه ناحیه آستارا و فرهنگیان و اساتید و دانشجویان این دانشگاه شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۳۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

برگزاری همایش من سپاهی ام در دانشگاه آزاد آستارا + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این آئین گفت: اقدام اخیر رئیس‌ جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران، ناشی از شکست های آن کشور از انقلاب اسلامی و از سر درماندگی است.

سرهنگ جهانبخش آرمان اقدامات مقتدرانه سپاه را عامل عصبانیت و درماندگی استکبار دانست و گفت: اقدامات استکبار، علیه نظام اسلامی نشانگر حماقت و ناتوانی آنها در درک واقعیت انقلاب اسلامی است و کشورهای غربی به ویژه آمریکا، از قدرت سپاه پاسداران در داخل و خارج از ایران عصبانی هستند.

فرمانده سپاه آستارا بسیجیان این شهرستان را یار و یاور ملت در تمام عرصه ها دانست و عنوان کرد کرد: سپاه و بسیج، برای کمک به دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف آمادگی دارند و با همکاری بسیج آستارا، کمک های غیر نقدی به ارزش یک میلیارد ریال جمع آوری و در قالب سه محموله به مناطق سیل زده ارسال شد.

سرهنگ آرمان ایجاد یک بستر لازم برای پرورش جوانان انقلابی را یک امر لازم دانست و افزود: باید بستر لازم در دانشگاه ها و مدارس برای آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با اقدامات سپاه و بسیج فراهم شود و در این راستا به همکاری آنها در قالب اردوهای جهادی و برنامه های فرهنگی نیاز است.

اورنگ استقامت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا هم گفت: سپاه به عنوان نهادی مردمی و مبتنی بر ارزش های اسلامی، در تثبیت انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده است.

وی با اشاره به نقش سپاه در تمام عرصه ها تصریح کرد: نقش سازنده سپاه در دفاع مقدس، دوران سازندگی، مقابله با تروریسم و محرومیت زدایی باید به نسل جوان بازگو شود.

برگزاری همایش من سپاهی ام در دانشگاه آزاد آستارا + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظرات