مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه مهارت آموزی در عصر حاضر موضوعی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به وجود نیروی جوان ومستعد، باید بر روی مهارت آموزی نیز اقدامات موثری انجام پذیرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۰۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج،علی خلیلی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان، اظهار کرد: در همه سطوح زندگی آموزش اصول زندگی و مهارت‌های مختلف اجتماعی ضرورتی انکارنشدنی است که باید به صورت علمی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه همکاری  اداره ‌کل با جهاددانشگاهی زنجان با موضوع طرح «سرباز مهارت» منعقد شده است، افزود: جمعیت بالایی از جوانان که در نیروهای مسلح مشغول به خدمت هستند با این تفاهم نامه به عنوان سرباز به جامعه ورود خواهند کرد که این افراد نیاز به فرا گرفتن آموزش‌های مهارت‌محور هستند.

 

خلیلی با بیان اینکه آموزش‌های این چنینی در رشد و توسعه اقتصادی جامعه و نیز رونق تولید تاثیر بالایی خواهد داشت، تاکید کرد: با توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که در آن اکثر محورها متوجه جوانان شده، مهارت‌آموزی‌ها در این بخش برای قشر جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

ارسال نظرات