فولادگر در تشریح نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی گفت: رونق تولید در گرو کیفیت و بهره‌وری است تولید بدون داشتن این دو مولفه نمی‌تواند رقابت پذیر باشد.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۶۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش، به حضور رییس سازمان استاندارد، رییس سازمان بهره‌وری، معاونان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و داراریی و نمایندگانی از بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه، سازمان مالیاتی و اعضای اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی در این جلسه اشاره کرد.

 
حمیدرضا فولادگر

نماینده مردم در اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه راهکارهای عملیاتی رونق تولید بررسی شد، گفت: مقرر شد؛ مرکز پژوهش‌ها با برگزاری جلسات تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌های مختلف مانند صنعت و معدن، کشاورزی، کیفیت، بهروه وری، فضای کسب و کار، مالیات و... در دو هفته آینده راهکارهای عملی تحقق رونق تولید را مشخص کند.

راهکارهای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای رونق تولید تا انتهای اردیبهشت ارائه می‌شود

وی اظهار کرد: تا انتهای اردیبهشت راهکارهای رونق تولید لیست شده و در گزارش جامع و کاملی به دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز راهکارهای خود را برای تحقق رونق تولید ارائه می دهند تا با بررسی این گزارش ها و نظر ریاست مجلس شورای اسلامی راهکارهای مجلس برای رونق تولید مشخص شود.

تولید بدون توجه به کیفیت و بهره‌وری رقابت‌پذیر نیست

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی با بیان اینکه برای رونق تولید باید محورهای مختلف مانند تسهیلات بانکی، مالیات، بازار پول، بازار سرمایه و تامین منابع مالی، مسائل گمرکی، بیمه و صادرات و واردات بررسی شود، ادامه داد: رونق تولید در گرو کیفیت و بهره وری است تولید بدون داشتن این دو مولفه نمی‌تواند رقابت پذیر باشد.

ارسال نظرات