دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران، امروز دوم اردیبهشت‌ماه نشست صمیمی با اعضاء و هیئت مدیره کانون بازنشستگان بانک برگزار و راهکارهای تقویت نقش مشورتی و کمک به معیشت آنان را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: دکتر شیری در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: بازنشستگان دارائی و خزانه اصلی بانک بوده و پشتوانه فکری ما برای استفاده از تجربیات گذشته هستند و برای طراحی برنامه‌های آینده بانک از این پشتوانه بزرگ استفاده می‌کنیم.

وی ارتباط مستمر مدیران بانک با بازنشستگان را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: رونق امروز پست بانک ایران نتیجه زحمات و تلاش بازنشستگان و پیشکسوتان بانک است که با تلاش خستگی ناپذیر و با کمترین امکانات جایگاه بانک به ویژه باجه‌های روستائی را به وضعیت مطلوب کنونی رسانده‌اند و همه ما وظیفه داریم که قدردان این زحمات باشیم و قدم به قدم در کنار هم برای اعتلای نام پست بانک حرکت کنیم.

مدیرعامل پست بانک ایران؛ کمک به ارتقاء معیشت کارکنان و بازنشستگان را مستلزم برنامه‌ریزی مناسب صندوق آتیه و رفاه کارکنان بانک دانست و تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت این صندوق می‌توانیم گام‌های مؤثری برای ارتقاء امور رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته‌های بانک فراهم سازیم.

همچنین در این نشست جمعی از بازنشستگان بانک مشکلات و انتظارات مجموعه بازنشستگان را مطرح و راهکارهای کمک به حل این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات