خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بخشی از مشکلات کشور علاوه بر تحریم ها نتیجه بی تدبیری هاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با وی به مناسبت هفته سلامت، اظهارداشت: مردم از نظر معیشتی به ویژه از سال گذشته تحت فشار هستند که بخشی از آن در نتیجه فشارهای خارجی بوده ولی بخشی نیز در نتیجه بی تدبیری‌هاست.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۱۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: دو موضوع «رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم» و «سلامت» در جامعه اهمیت فوق العاده‌ای دارد که باید به این موضوعات توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشیم. 
  
  وی ادامه داد: در اوایل روی کارآمدن دولت اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شد و در جامعه نیز رضایتمندی به دنبال داشت که بعدها فروکش کرد که البته در نتیجه عدم حمایت و ... بوده است.
  
نماینده ولی فقیه در استان از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین خیران در حوزه مسائل پزشکی جامعه قدردانی کرد و افزود: امروز در بحث دیالیز کمبودی در استان نداشته و حتی ظرفیت تخت‌ها نیز بیش از استاندارد کشور است ولی مشکلاتی هم وجود دارد که در نتیجه کمبود برخی از امکانات حاصل شده و باید با توسعه امکانات بر این مشکلات نیز فایق آمد. 
  
  حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان این‌که تعصب و حمیت در حرفه‌ی پزشکی از جمله نکات کلیدی است، افزود: نظارت بر کادر درمانی و بیمارستان‌ها و همچنین نظارت بر نحوه برخورد با مردم از جمله مهم‌ترین مسائل است که باید همواره مورد توجه باشد. 
  
وی به بازدید خود از پارک علم و فناوری ربع رشیدی و حضور جوانان توانمند در این مجموعه اشاره کرد و گفت: از توانمندی‌های این جوانان در حوزه پزشکی بهره‌گیری شود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار