خبرهای داغ:
انشاءالله نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سالهای آغازین گام دوم، عالمانه و حکیمانه و با مدیریت جهادی، بهتر از گذشته آن، به عامل اساسی در پیش روندگی انقلاب و تحقق زمینه ظهور خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه تبدیل خواهید نمود.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۰۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این پیام آمده است

بسیجی سرافراز سردار سرلشکر پاسدار دکتر حسین سلامی

سلام علیکم
به نیابت از خیل عظیم همرزمان شهدا و همقطاران شما در چله اول انقلاب اسلامی، خصوصا دوران پرافتخار دفاع مقدس، انتصاب امیدآفرین و مسرت بخش جنابعالی به فرماندهی سبزپوشان ولایتمدار، مردم دار و دشمن ستیز را از صمیم دل تبریک می گوییم.
رجاء واثق داریم که با تجارب ذی قیمت و شخصیت علمی و ژرف نگر در کنار روحیه و تفکر بسیجی, ولایی و انقلابی که بارها به اثبات رسانده اید، انشاءالله نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سالهای آغازین گام دوم، عالمانه و حکیمانه و با مدیریت جهادی، بهتر از گذشته آن، به عامل اساسی در پیش روندگی انقلاب و تحقق زمینه ظهور خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه تبدیل خواهید نمود.
پیشکسوتان جهاد و شهادت که در امتداد پیمان خون با روح خدا، در بیعت عاشورایی با نایب امان زمان حضرت امام خامنه ای عزیز هستند، آمادگی همه جانبه خود را برای اطاعت از اوامر جنابعالی اعلام می نمایند.
ضمن سپاس، امید است زحمات و خدمات سردار محمدعلی جعفری نیز مقبول درگاه الهی باشد.

۲ اردیبهشت ۹۸
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها