خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در گفتگو با بسیج:

امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل‌زده؛ یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: حضور جوانان بسیجی و پاسدار یک بار دیگر خاطرات جبهه و جنگ را برای ملت ایران زنده کرد؛ یک بار دیگر نقش نیروهای دلسوز انقلاب برای مردم یادآوری شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۶۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

حسین رجبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به فداکاری مردم جنوب کشور در دفاع مقدس گفت: نقش مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع مختلف انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست. مردم خوزستان حقیقتا خونگرم، وطن دوست، فداکار و عاشق ولایت هستند.

رجبی تقویت انسجام و وحدت ملی در کشور را از برکات سیل اخیر دانست و عنوان کرد: اینکه از استان های دیگر در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و با مشکلات آنها آشنا می شوند یکی از آثار مثبت سیل اخیر است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خدمت و کمک رسانی مردم را نمونه ای از حرکات انقلابی دانست و ادامه داد: لبیک سپاه پاسداران به فرمان فرمانده کل قوا برای کمک رسانی به مردم سیل زده نمایشی از یکدلی و همدلی بین ملت ایران را به منصه ظهور رساند.

وی تهدیدات اخیر آمریکا را بی اثر خواند و افزود: حضور جوانان بسیجی و پاسدار یک بار دیگر خاطرات جبهه و جنگ را برای ملت ایران زنده کرد؛ یک بار دیگر نقش نیروهای دلسوز انقلاب برای مردم یادآوری شد و به ویژه در این مقطعی که رئیس جمهور آمریکا سعی کرد که سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.

رجبی سپاه را از بطن مردم دانست و تصریح کرد: مردم در صحنه عمل دیدند که تنها نیرویی که در سختی و گرفتاری به کمک آنها می رسد، پاسداران هستند که همیشه یار و یاور مردم مستضعف بوده و هستند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله اقدام آمریکا را عملیات روانی برای منفی نشان دادن عملکرد سپاه دانست و اضافه کرد: به طور طبیعی از دستاوردهای حضور سپاهیان سلحشور در منطقه خوش بین شدن مردم و تغییر دیدگاه آنها نسبت به نیروهای انقلاب به ویژه سپاه پاسداران است.

رجبی با اشاره به توطئه های وهابیت در مناطق جنوب کشور گفت: متأسفانه تبلیغات بسیار گسترده ای در استان خوزستان در جهت عرب بودن آنها علیه فارس ها و اقوام دیگر شروع شده بود و گروه ها و فرقه های مختلف برای جذب نیروهای جوان استان مشغول به فعالیت بودند و قصد ایجاد بد بینی هایی در بین مردم داشتند که این حضور همه آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار