مدير كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان استان سمنان:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان در دیدار با فرماندار مهدیشهر با تاکید بر اهمیت قشر کودک و نوجوان، گفت: فعاليت درعرصه كودكان هزينه نيست بلکه یک نوع سرمايه گذاري است
کد خبر: ۹۱۳۰۴۴۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج در مهديشهر ،فرماندار شهرستان مهدیشهر با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان دیدار کرد‌.
در این دیدار فرماندار مهدیشهر توجه به حوزه کودک و نوجوان با روحیه لطیف و مهربان را یکی از عوامل پیشرفت کشور توصیف کرد و اظهار کرد: زمانی توسعه اخلاق و گسترش منش انقلابی محقق خواهد شد که به کودکان و نوجوانان در بحث شکل گیری شخصیت آنان به شیوه درست فعالیت کنیم.
ارگی ضمن تاکید بر الگوهای دینی و ملی در تربیت فرزندان، گفت: اگر می خواهیم جامعه شاداب و پرنشاطی داشته باشیم باید با انعطاف و استفاده از شیوه‌هایی نو برای پرورش کودکان و نوجوانان استفاده کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: کار مربیان این مرکز بسیار مهم و جدی است و فرمانداری مهد‌شهر آماده همکاری بیش از گذشته برای ترویج برنامه های مفید کانون خواهد بود.
مدیر کل کانون پرورش فکری استان سمنان نیز با اشاره استعدادهای کودکان این منطقه تاکید کرد: فعالیت در عرصه کودکان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
خدابخشی ضمن اعلام آمادگی کانون در فراهم آوردن فضای شاداب برای کودکان و نوجوانان شهرستان مهد‌شهر افزود: با ترویج فرهنگ محبت و مهربانی به دنبال شخصیت سازی کودکان و نوجوانان هستیم.
در پایان خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری به پاس زحمات و حمایت های سال گذشته فرمانداری مهدی شهر از کانون پرورش فکری شهرستان از حسن ارگی فرماندار مهدیشهر تقدیر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها