خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در جمع مردم کالپوش؛

شرایط روستای حسین آباد شرایط عادی نیست

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در بازدید از روستای حسین آباد کالپوش و در جمع مردم این روستا گفت: باتوجه به اینکه رانش زمین در این روستا متوقف نشده است شرایط در حسین آباد شرایط عادی نیست
کد خبر: ۹۱۳۰۴۳۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان سرهنگ حمید دامغانی و هیئت همراه در جمع مردم حسین آباد کالپوش در خصوص موضوع رانش زمین و سد در این منطقه بیان کرد: امیدواریم به برکت ایام شعبانیه دغدغه مردم ولایتمدار و انقلابی کالپوش به زودی برطرف شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) ادامه داد: حوادث ناشی از سیل و برف مردم شهرها و بسیاری از روستاهای کشور را مانند شما درگیر کرده است؛ در استان مازندران، گلوگاه، بهشهر و ۸۱ روستایی که برای بازدید به انجا سفر کردیم مشکل رانش زمین و قطع شدن راه های ارتباطی و وصولی وجود داشت؛ اما رانش زمین در آن مناطق به شدت حسین آباد کالپوش نبود و اکنون وضعیت این روستا نسبت به گذشته بدتر شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد رانش زمین به عوامل زیادی همچون بافت خاک و شیب زمین بستگی دارد، افزود: با توجه به اینکه رانش زمین در این منطقه متوقف نشده است مناطق پرخطر باید به صورت موقت تخلیه شوند چرا که هر لحظه ممکن است اتفاقی ناگوار رخ دهد.
دامغانی با اشاره بر وجود سد در این منطقه، خاطرنشان کرد: در خصوص این موضوع ۷ کارشناس به این منطقه اعزام کردیم تا مشخص شود که وجود سد برای مردم روستا خطرساز نیست اما پاسخ این سوال نیاز به زمان و مستندات دارد؛ بنابراین بهتر است تا بهبود شرایط برخی مناطق تخلیه شوند.
وی اظهار کرد: سپاه مدافع حقوق مردم است و موضوع کالپوش بیش از ۱۰ بار در جلسات مختلف مطرح شده و من همچنان پیگیر احقاق حقوق مردم این روستا هستم.
وی با بیان اینکه شرایط حسین آباد شرایط عادی نیست افزود: به زودی تکلیف مردم این روستا مشخص می شود و زندگی به شرایط عادی خود باز خواهد گشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها