معاون هماهنگی امور عمران استاندار لرستان گفت: تاکنون ۶ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مرادپور امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تسهیلات و کمک‌های بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان به سیل‌زدگان استان اظهارداشت: تاکنون 6 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن استان پرداخت شده است.

وی افزود: به واحدهایی که به صورت کلی در شهر و روستا خسارت به آنها وارد شده است، 15 میلیون تومان وام و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمران استاندار لرستان با بیان اینکه به واحدهایی که به صورت جزیی در این سیلاب خسارت دیده 10 میلیون تومان وام کم بهره و سه میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود افزود: در روستاها به واحدهایی که باید احداث شوند 40 میلیون تومان تسهیلات و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به تمام واحدهایی که در سیل اخیر در لرستان خسارت دیده‌اند وام و کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد عنوان کرد: در شهرهای لرستان برای واحدهای احداثی خسارت دیده 50 میلیون تومان تسهیلات و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات