فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز شاهد حضور همه گروه‌های مردمی با گرایش‌های مختلف فکری و سیاسی به منظور خدمات‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده هستیم و این انسجام ملی موجب فضاسازی‌های مغرضانه دشمن در داخل و خارج کشور شده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۲۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در نشست با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های لرستان، آزادی بیان و فضای باز سیاسی را از دستاوردهای عظیم انقلاب خواند و اظهار کرد: این فضا برای دشمنان آزاردهنده و ناخوشایند است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور همه گروه‌های مردمی با گرایش‌های مختلف فکری و سیاسی به منظور خدمات‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده هستیم و این انسجام ملی موجب فضاسازی‌های مغرضانه دشمن در داخل و خارج کشور شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان انسجام و وفاق ملی در حادثه سیل اخیر را از رویش‌های انقلاب عنوان و تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر همچون گذشته ثابت کردند در حوادث مختلف همراه و همدل یکدیگر بوده و هیچ مانعی نمی‌تواند اتحاد آن‌ها را از بین ببرد.

کشکولی، تروریست خواندن سپاه را ناشی از استیصال آمریکا خواند و افزود: اعلام نظر ترامپ مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آخرین پرده‌برداری از چهره منافقانه آمریکا بود و بدون تردید این تصمیم به ضرر استکبارجهانی است.

وی تصریح کرد: امروز و با گذشت 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ملت ایران استوار و با صلابت در صحنه‌های مختلف حضور دارند، همچنان‌که با وجود تنگ‌تر شدن محاصره اقتصادی دشمن اما شاهد نفوذ اندیشه انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات