مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: به‌دلیل تعمیر خط اصلی انتقال گاز رشت ــ رامسر در محدوده سنگر، گاز ادارات و جایگاه‌های CNG شهرستان‌های شرق گیلان از امروز تا فردا قطع است.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۰۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حسین اکبر امروز در جمع خبرنگاران از تعمیر خط اصلی انتقال گاز رشت ــ رامسر در محدوده سنگر خبر داد و اظهار دا شت: به‌دلیل ورود سامانه هوای سرد و به‌منظور پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، گاز ایستگاه‌های CNG شرق گیلان و کلیه ادارات این شهر‌ها تا روز چهارشنبه قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در زمان کنونی گاز مشترکان شهرستان‌های شرقی گیلان از استان مازندران تأمین می‌شود تصریح کرد: امیدواریم با کمک و همراهی همه مسئولان استانی و شرکت ملی گاز، جریان گاز برای همه مشترکین گیلانی پایدار بماند.

اکبر ضمن درخواست از عموم مشترکان گاز شهرستان‌های شرق گیلان جهت مدیریت مصرف برای جلوگیری از قطع گاز ابراز داشت: به‌علت ترکیدگی خط اصلی انتقال گاز در محدوده سد سنگر، گاز مشترکان شهر‌های شرقی گیلان از آستانه‌اشرفیه تا چابکسر از طریق مازندران تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کلیه پرسنل شرکت گاز استان گیلان برای حل سریع‌تر مشکل خط انتقال گاز در حال تلاش و کوشش هستند بیان داشت: از تمام مردم و شهروندان ساکن در نقاط شرقی استان گیلان تقاضا داریم، با عملکرد خود و صرفه‌جویی در مصرف گاز پایداری جریان گاز را تضمین کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان میزان خسارات و آسیب‌هایی را که در سیل اخیر به تأسیسات این شرکت وارد شد برشمرد و اظهار داشت: در حادثه سیل فروردین امسال شرکت ملی گاز با دوراندیشی و آمادگی کامل در برابر مشکلات ایستاد به‌طوری‌که کمترین حادثه در این حوزه به‌وقوع پیوست.

اکبر با اظهار اینکه خساراتی بر اثر سیل رانش زمین به تأسیسات گازرسانی برخی از شهرستان‌های استان گیلان وارد شد تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان مشکل ایجادشده بلافاصله و در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات