به منلسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید مطهری و هفته عقیدیی سیاسی در سپاه و بسیج، جلسه هماهنگی و گرامیداشت مقام شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه کلات برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه کلات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ هدف از برگزاری این جلسه را اتحاد و بسیج همگانی معاونت‌ها در بزرگداشت هفته عقیدتی و مقام شهید مطهری دانست.

ستوانیکم مسلم فتحی پیرامون مقام علمی استاد مطهری سخن گفت و ابراز داشت: مقام علمی و مبارزاتی ایشان به گونه‌ای والا و ارزشمند بود که امام خمینی رحمت الله علیه برای شهادت وی هم تسلیت عنوان کرد و هم تبریک؛ لذا مطالعه آثار استاد مطهری می‌تواند راهگشا و پاسخ به مسائل روز و شبهات دینی و فرهنگی باشد و از این روی باید مقام علمی یار امام خمینی (ره)گرامی داشته شود.
 
در ادامه بعد از بیان نظرات معاونت ها، مصوباتی برای هفته عقیدتی اتخاذ شد از جمله: برگزاری مسابقه کتابخوانی برای سربازان و پایوران و مربیان از آثار شهید مطهری، میقات صالحین و شرکت در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری اردوی جهادی از بین حلقات صالحین، مربیان، رابطین و پایوران برای امداد رسانی به سیل زدگان، مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس در مدارس با حضور پایوران، دیدار خانواده شهداء و ایثارگران و غبار وروبی مزار شهداء، محفل انس با قرآن و... می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها