کد خبر: ۹۱۳۰۳۹۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، محمد بازیاری در جمع خبر نگاران گفت: با توجه به  سیستم دقیق پرسش از مردم و مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی، مردم گناوه بیشترین رضایت مندی را از پایگاه‌های بهداشتی ما دارند.
وی تصریح نمود: مانیاز به همکاری همه گروه‌ها داریم تا دررحوزه سلامت دستگیر و کمک کننده ما باشند.
بازیاری گفت:: از ۱ تا ۷ اردیبهشت در ایران هفته سلامت هست که فرصتی است تا عملکرد یکساله وبرنامه‌های اینده  را به اطلاع مردم برسانیم.
بازیاری ابراز داشت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که در حوزه بهداشت به ما کمک نمایند.
وی بیان داشت: یکی از موضوعات ونگرانی‌ها در گناوه این است که بعضی از مراجعه کنندگان می‌گویند ما مراجعه کردیم، فلان دکتر نبوده یا از ما زیر میزی گرفته اند و مشکلاتی در این زمینه، از مردم خواستاریم مسائل را به صورت کتبی اعلام کنند تا بتوانیم  خواسته‌های انان را پیگیری نماییم.
وی با اشاره به توسعه بهداشت در شهرستان گفت:: یکی از کمبود‌های حوزه سلامت شهرستان کمبود درمانگاه بوده است، ولی اکنون  درمانگاه بزرگمهر و تامین اجتماعی نیز  فعالیت شبانه روزی خودرا به کار انداختند و با حساب درمانگاه تامین اجتناعی و سه در مانگاه خصوصی چهارده در مانگاه در شهرستان گناوه فعالیت دارند.
وی همچنین یاداور شد:  دوتا از داروخانه‌های ما شبانه روزی شده است و مطب‌ها وداروخانه‌ها را از تک قطبی در اورده ایم واین موضوع سبب شده است که مردم حق انتخاب داشته باشند و تک قطبی در داروخانه‌ها و در مانگاه‌ها از بین برود.
بازیاری ابرازداشت:  هرکسی در خواست کلینیک و داروخانه و خدمت در مسیر سلامت مردم انجام داده است. همکاری داشته و درخواست‌ها انان را پذیرفته و همکاری می‌نماییم.
وی گفت:: در این سال اتفاقات خوبی در حوزه سلامت انجام شده و سبب شده است، اعتراضات در حوزه سلامت کمتر شود و در اینده نیز توسعه ازمایشگاه‌های شهرستان را مد نظر داریم
وی درپایان خاطرنشان نمود: تشکیل پرونده سلامت که اطلاع رسانی ان از مساجد شروع شده از اقدامات جاری است که در حال انجام ان هستیم.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه تصریح نمود: تا کنون از جمعیت ۱۰۶ هزار نفری گناوه ۸۳ هزار نفر  مراقبت‌ها انجام شده است وپرونده سلامت ۲۳ هزار نفر تاکنون کامل نشده و لازم است این افراد مراجعه نموده این مهم انجام شود.

وی با اشاره به رسیدگی به در خواست‌های مردم در زمینه بهداشت ودرمان افزود شماره ۱۹۰ در اختیار شهروندان قرار دارد و مردم می‌توانند کلیه انتقادات را در این زمینه بیان و بصورت جدی در خواست‌های هم میهنان با تماس با این شماره در زمینه مشکلات بهداشت ودرمان پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات