در گفتگو با بسیج عنوان شد:

افتخار سپاه، تشکیل انقلابی آن است

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد،افتخار سپاه را تشکیل انقلابی این نهاد و مأموریت آن را همچون انقلاب اسلامی جهانی دانست.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۷۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما، تشکیل انقلابی نهاد سپاه را مورد تأکید قرار داد و  گفت:  به تعبیر مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این افتخار را دارد که زاده‌ی انقلاب است و این خصوصیت را دارد که از درون دامان انقلاب روییده است. دیگران انقلابی شدند؛ اما سپاه انقلابی به وجود آمد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد افزود: سپاه پاسداران همچون انقلاب اسلامی ماموریتی جهانی دارد و آن ماموریت مهم، نابودی و محو کردن رژیم اشغالگر قدس است.

انصاری در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح افزود: همانطور که فرمانده کل قوا فرمودند، "افزایش توان دفاعی و نظامی یک دستورالعمل رسمی است".

وی تصریح کرد: تمامی سطوح عالی نظامی تا پایگاه های مقاومت بسیج باید هرکدام به نوبه خود و در حد توان آمادگی خود را افزایش دهند، چون دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به معنای اتمام حجت برای کل نیروهای مسلح است.

انصاری اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در خط مقدم جنگ تمام عیار با مستکبرین و ظالمین دنیا قرار دارد و هدف تاسیس سپاه پاسداران از سوی حضرت امام خمینی(ره) نیز در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی و بازدارندگی نظامی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی با وحدت حول محور ولایت و تحت فرمان فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) نقش بسزایی در ایجاد امنیت در ایران و حتی برخی کشورهای منطقه ایفاء می‌کنند و این از افتخارات جمهوری اسلامی است.

انصاری به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم اهل بیت(علیهم السلام) اشاره و تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی  مناطق مرزی کشور و حتی در کشورهای منطقه برابر فتنه ‌انگیزی‌های مستکبرین عالم و عوامل دست نشانده آنان مانند گروه‌های تروریستی تکفیری سلفی ، داعش، القاعده و ... می‌جنگند و از آرمانها و ارزش های انقلاب محافظت می‌کنند و خون خود را در این راه نثار می‌کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار