خبرهای داغ:

آیت‌الله عابدینی انتصاب سردار جعفری را به مسئولیت قرارگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی انتصاب سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری را به مسئولیت قرارگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) تبریک گفت
کد خبر: ۹۱۳۰۳۷۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی انتصاب سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری را به مسئولیت قرارگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری (دام عزه)
سال ها مجاهدت جنابعالی در سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی را در عرصه های فرهنگی، نظامی، سیاسی و جهادی به یادگار گذاشت. آن چنان که قدرت و تاثیرگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم این انقلاب با روزهای آغازین فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل آن قابل مقایسه نیست.
انتصاب جناب عالی را با حکم مدبرانه فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولیت خطیر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) که نشان از اعتماد معظم‌له به حضرتعالی دارد، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
نظام بخشی و جهت دهی به فعالیت های فرهنگی مردمی و ایجاد تشکیلات تاثیرگذار در عرصه های رسانه ای از نکات برجسته و مثال زدنی در طول خدمت صادقانه حضرتعالی بود، که قطعا تجربیات شما توشه ای ارزشمند برای مسئولیت جدید است. از خدای متعال توفیق و سربلندی شما را در این مسئولیت مهم و موثر، مسئلت می نمایم.
عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها