خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در دیدار شورای مدیران این نهاد با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به توطئه استکبار جهانی در خصوص جدا کردن محرومین از انقلاب اشاره و اظهارداشت: در مسیر مبارزه با فقر و حفظ ارتباط محرومین با انقلاب، لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۶۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی افزود: کمیته امداد با بازنگری در شیوه ها، تلاش در کنترل تنبلی اجتماعی و جلوگیری از تکدی گری کرده است.

وی ادامه داد: با تقویت روحیه انقلابی و ایجاد تحولات متناسب با نیازهای اجتماعی، در مسیر پاسخگویی به نیازهای مردم حرکت می کنیم.

کلامی بر برگزاری پرشکوه جشن های رمضان، عاطفه ها و نیکوکاری در سال 97 اشاره و بیان کرد: در سال گذشته علاوه بر اجرای این برنامه ها، علی رغم نوسانات اقتصادی 841 مسکن برای مددجویان ساخته یا خریداری شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تاکید بر افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد بیان داشت: این افزایش اعتماد، خود را در رشد کمک های مردمی در سال قبل نشان داده است.

کلامی بر رویکرد جهادی و علمی کمیته امداد در خدمت رسانی تاکید کرده و گفت: در سیل اخیر نیز در راستای کمک به آسیب دیگان ارسال کالاهای اساسی و نو را در دستور کار قرار دادیم و 400 میلیون تومان کمک نقدی و 3 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان جمع آوری و ارسال شد.

وی در پایان بر اهمیت جشن رمضان و برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: نیازمند رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و جامعه مذهبی و روحانیون استان در پیشبرد این برنامه ها هستیم.

ارسال نظرات