رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در کشور گفت: ایجاد اشتغال پایدار در کشور مانند ایجاد سلاح های مدرن اهمیت دارد و باعث توسعه و ارتقای اقتصاد کشور می شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۶۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

به گزارش بسیج اصناف خبرگزاری بسیج، رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در کشور گفت: ایجاد اشتغال پایدار در کشور مانند ایجاد سلاح های مدرن اهمیت دارد و باعث توسعه و ارتقای اقتصاد کشور می شود.
غلامرضا حسن پور در نشست خبرگان صنعت، صنف طلا و جواهر کشور که با حضور نائب رئیس اتاق اصناف ایران، دبیر کل اتاق اصناف ایران و رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و جمعی از نخبگان طلا و جواهر کشور در اتاق اصناف ایران برگزار شده بود، افزود: حرفهای زیادی در صنعت طلا و جواهر کشور وجود دارد که باید مطرح شود و این صنعت دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب برای ایجاد اشتغال بهره گرفته شود.
وی تصریح کرد: ساماندهی تولیدکننده‌های کوچک برای ورود به فضای رقابت، تولید محور کردن فضای طلای کشور با اولویت صادرات، رفع موانع واردات شمش، پیگیری موضوع قاچاق طلا و بررسی قانون کار، موضوع تامین اجتماعی و تعیین ظرفیت تولیدی ها و بررسی پروژه شهرک طلا، بانک طلا وصندوق توسعه صادرات و رسالت کارگروه در هماهنگی عملکرد دستگاههای مرتبط با موضوع طلا از محورهای مهم این جلسه است.
رئیس بسیج اصناف کشور اظهار کرد: مشکلات و مسائل بخش صنعت طلا وجواهر باید بررسی و کارشناسی شود و راهکارهای مناسبی برای حل این مشکلات درنظر گرفته شود تا مشکلات به حداقل برسد و این کار با تعامل با نهادهای نظارتی و حاکمیتی مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات