امام جمعه عجب شیر:

رونق تولید راهگشای مشکلات اقتصادی است

امام جمعه عجب شیر در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه رونق تولید راهگشای تمامی مشکلات اقتصادی است گفت: همه افراد جامعه باید در تحقق شعار سال تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۵۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی افزود: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان باید در توسعه کشور و تحقق این شعار مهم اقتصادی مسئولیت پذیر باشند.
وی با بیان اینکه تمام ادارات و مدیران دستگاه ‌های اجرایی و نظارتی باید با راه ‌اندازی اتاق‌ های فکر، بحث رونق تولید را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: فرهنگ کسب ‌و کار و تولید باید تغییر کند و نهادینه شدن باور سود مناسب یکی از راهکارهای مناسب برای رونق اقتصادی است.
حجت الاسلام شربیانی با تاکید بر اینکه رونق تولید یکی از مولفه ‌های مهم اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: تمام ادارات به ویژه بانک ‌ها و دستگاه‌های اقتصادی، مردم و بخش خصوصی باید در راستای تحقق شعار سال، همدل و همراه شده و آن را مد نظر قرار دهند.
وی گفت: همه باید به رونق تولید در شهرستان کمک کنیم و در این راستا شناسایی و حمایت از واحدهای فعال باید دراولویت قرار بگیرد.
حجت الاسلام شربیانی همچنین به مسئولان توصیه کرد: با گران ‌فروشان و محتکران کالای اساسی مورد نیاز مردم مطابق قانون برخورد جدی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها