ستاد اقامه نماز استان به طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در استان‌های کشور پیوست.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۳۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز درباره درباره طرح هر مسجد یک خانه به‌منظور مشارکت در ساخت منازل سیل‌زده‌های سراسر کشور در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان به طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در استان‌های کشور پیوسته است.

وی با بیان اینکه فرهنگ توجه کردن باید بین مردم نهادینه شود، افزود: طرح جهاد همبستگی ملی کار ارزشمندی است و همه افراد جامعه باید ورود پیدا کرده و هر کس در حد توان در این زمینه مشارکت کند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با اشاره به اینکه باید به همنوعان خود توجه کنیم، اضافه کرد: نباید دست روی دست بگذاریم و حس بی‌اعتمادی را ایجاد کنیم که این پول ها کجا نمی رود چراکه انسان نمی‌تواند فله‌ای حرکت کند بلکه باید بسترساز شود.

ابراهیمی با اعلام اینکه هر فردی به نوعی می‌تواند در این اقدام خداپسندانه مشارکت کند، تصریح کرد: این اقدام شروع کردیم و در شب میلاد بقیه‌الله الاعظم توانستیم کمک‌هایی را به سیل‌زدگان جمع‌آوری کنیم.

به گزارش فارس،وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نیز اگر اندکی از آلام مردم کاسته شده به‌دلیل همدلی و مشارکت مردم بوده است و همواره این مهم در بین مردم نهادینه شود که همیشه باید با هم باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها