خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور کمک به سیل‌زدگان کشور از سوی ناحیه بقیه‌الله (عج) در حال اجرا و عملیاتی شدن است.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۱۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار مجیدعلی‌پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله‌(عج) شیراز اظهار‌ داشت: در راستای کاستن از درد، رنج و آلام مردم سیل‌زده، طرح «جهاد همبستگی ملی» از سوی سازمان بسیج ابلاغ شده که ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز همگام با دیگر نواحی بسیج  با ارائه و برنامه‌ریزی مدون به استقبال این طرح رفته‌ است.

وی افزود: در این طرح هر مسجد متقبل بازسازی، نوسازی و مرمت یک منزل مسکونی و نیز هر صنف در تامین یک کالای اساسی از طریق بسیج اصناف و مشارکت پایگاه‌های مقاومت، خیران، هیأت امناء مساجد، معتمدان محله‌ها همکاری می‌کند.

 

کمک 120 میلیون تومانی به سیل‌زدگان

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: در جریان سیل اخیر ناحیه بقیه الله(عج) شیراز کمک‌های قابل توجهی به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان  به ارزش 120 میلیون تومان در قالب موادغذایی، بهداشتی، پتو، البسه و دیگر مایحتاج ضروری کرده‌ است.

علی‌پور بیان داشت: اسکان بیش از 2 هزار و 300 نفر از سیل‌زدگان شیراز با کمک خیران بسیجی در مراکز اسکان، ارائه بیش از 70 هزار وعده غذایی و نیز امدادرسانی به محله‌ها شامل پاکسازی، تخلیه آب، شستشو، تعمیر و تجهیز لوازم خانگی به ارزش 180 میلیون تومان از جمله فعالیت‌های این ناحیه است.

وی  اضافه کرد:  در راستای استقبال کارمندان دستگاه‌های اجرایی از پیشنهاد بسیج ادارات ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز مبنی بر کمک‌های نوعدوستانه  به سیل‌زدگان،  تاکنون  نزدیک به  157 میلیون تومان از حقوق کارمندان داوطلب کسر و به حساب هلال‌احمر واریز شده‌ است.

فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ابراز داشت: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده از سوی این ناحیه همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها