خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم تعامل جوانان و پیشکسوتان برای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم تعامل جوانان و پیشکسوتان برای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۰۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام ناصر خدایاری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: لازمه تداوم مسیر شکل گیری تمدن اسلامی استفاده از ظرفیت جوانان است و به عبارتی جوانان بزرگترین ظرفیت برای موفقیت کشور در حوزه های مختلف محسوب می شوند.

وی ادامه داد: هیچ جامعه ای بدون استفاده از ظرفیت و خلاقیت جوانان نمی تواند راه به جایی ببرد و آنان با بدیع ترین و ناب ترین اندیشه های خود گام های بلندی برای تعالی جامعه بر می دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه زمینه باید برای استفاده از ظرفیت جوانان فراهم شود، افزود: بیشتر جوانان مدارج تحصیلی بالایی را با هزینه های بالا طی می کنند ولی در جامعه جایی برای این نیروهای تحصیلکرده وجود ندارد.

حجت الاسلام خدایاری با بیان اینکه جوانان مرکز ثقل و توانمندی هر جامعه‌ای هستند، افزود: توجه به این قشر باید در اولویت قرار گیرد و به این مهم توجه شود که پویایی جامعه در گرو توجه به این قشر است.

وی با بیان اینکه جوانان بازوی اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، افزود: تعامل جوانان و پیشکسوتان در عرصه های هنری و فرهنگی روز به روز باید بیشتر باشد زیرا جوانان پیشکسوتان آینده هستند و این تعامل باعث افزایش علم و تجربه آنان خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به حضور جوانان در موسسه های قرآنی استان اشاره کرد و گفت : 60 موسسه قرآنی در سطح استان در حال فعالیت است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام حمایت خود را جهت فعالیت جوانان در این موسسه ها معطوف خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات