مدیر کل آموزش و پرورش استان:

ملت قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه فرهنگیان همیشه قدردان زحمات نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۹۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرکل و جمعی از معاونین  و کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان با فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دیدار کردند.

فرحناز قائدامینی، در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: چشم همه ملت به سپاه پاسداران است و همیشه قدرشناس زحمات و تلاش های شما بزرگواران هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: جامعه فرهنگیان و دانش آموزی استان نیز همیشه قدردان زحمات نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش وپرورش هیچ گاه رشادت ها و ایثارگری های سپاه پاسداران را فراموش نمی کند و همیشه سعی و تلاش می کنند تا راویان خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شما بزرگواران باشند.

در این دیدار فرمانده سپاه قمربنی هاشم با تشکر از حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش در سپاه استان، اعیاد شعبانیه و ایام نورانی این ماه پرفضیلت را تبریک گفت.

سردار علی محمد اکبری افزود: خدارا شاکریم که ملتی شریف داریم که در تمامی ابعاد همراه و همگام هستند و این ملت شایسته بهترین خدمت هاست و باید تمام توان را در طبق اخلاص گذاشت و خدمت رسانی نمود.

سردار اکبری تصریح کرد: ماهمچنان فرزندان این نظام و انقلاب هستیم و تاپای جان برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و مردم دفاع می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار