مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

سربازان امام زمان (عج) خود را برای تحقق شعار عدالت جهانی آماده کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر عدالت در جامعه فراگیر شد مدینه فاضله شکل می‌گیرد گفت: برای تحقق شعار عدالت جهانی باید سربازان امام زمان (عج) خود را آماده بکنند.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خلأ و حلقه مفقود امروز دنیا عدالت است اظهار کرد: اگر عدالت در جامعه فراگیر شد مدینه فاضله شکل می‌گیرد و آرامش و آسایش شامل همه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر جا عدالت نباشد فضیلت نیست افزود: برای تحقق عدالت باید هزینه کرد و این مسئله مبارزه قاطع با ظلم را می‌خواهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مبارزه با ظلم هزینه می‌خواهد گفت: حضرت علی (ع) به شهادت رسیده همین موضوع است و برای مبارزه با ظلم قیام کرده بود که در این راه به شهادت رسید.

تسخیری با اشاره به اینکه امام زمان (عج) برای عدالت قیام می‌کند بیان کرد: رهبری برای تحقق عدالت در جامعه تلاش می‌کند و پیامبر و اهل‌بیت (ع) نیز در همین مسیر حرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر محور حرکت عدالت نباشد بدون تردید خسارت است افزود: برای تحقق شعار عدالت جهانی باید سربازان امام زمان (عج) خود را آماده بکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تبریک انتصاب سرلشکر حسین سلامی به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از تلاش‌های خالصانه سردار جعفری در طی این چند سال باید تقدیر و تشکر کرد و بی‌تردید انتصاب سردار سلامی انتخابی دقیق بود.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات