نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از نهادهای انقلابی است که از زمان تاسیس تاکنون منشا اثر بوده و نیت خالصانه کارکنان آن در دست گیری از فقرا، نیازمندان واقعی جامعه را توانمند کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۷۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

نیت های‌ خالصانه کمیته امداد امام(ره) نیازمندان واقعی جامعه را توانمند می کند

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه این نهاد انقلابی با دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب در طول عمر ۴۰ ساله خود منشاء خدمات ارزشمند بوده است گفت: خدمت در این نهاد مقدس و انقلابی بهترین عبادت است که اجر دنیوی و اخروی دارد.
وی افزود: حضور کمیته امداد امام خمینی در صحنه های مختلف خدمت رسانی به مردم باعث محبوبیت این نهاد مقدس شده که امداد رسانی در سیل اخیر یکی مصادیق بارز این حضور ارزشمند است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: خدمات اثرگذار کمیته امداد و همدلی و مشارکت این نهاد مقدس با موسسات خیریه در دستگیری از نیازمندان واقعی بخش دیگری از خدمات ارزشمند و قابل تقدیر این نهاد انقلابی است.
نماینده ولی فقیه در استان، تحت پوشش قرار دادن نیازمندان و فقرا را از سوی کمیته امداد و موسسات خیریه، گامی ارزشمند در راستای جامه عمل پوشاندن به شعار «تبریز شهر بدون گدا» عنوان کرد.

 

ارسال نظرات