مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خبر داد؛
مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ازاعزام 42 نفر از طلاب ابهر به مناطق سیل زده شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۶۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه از آغاز وقوع سیل تعداد کثیری از طلاب و روحانیون زنجانی داوطلب حضور وخدمت رسانی در مناطق سیل زده کشور بودند،گفت:برهمین اساس وبا توجه به هماهنگی های صورت گرفته،در مرحله نخست تعدادی از طلاب به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت:در مرحله دوم،تعداد42 نفر از روحانیون از شهرستان ابهر به مدت 10 روز جهت امداد رسانی به شهرستان شادگان اعزام وبه سیل زدگان خدمت رسانی میکنند.

 

مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی (عج)تصریح کرد: طلاب و روحانیون فعال گروه نیز علاوه بر عرصه های عمرانی در رابطه با بحث های فرهنگی نیز بسیار فعال هستند و حضور این عزیزان به خصوص در بازگشت روحیه امید به آینده در بین سیل زدگان به خصوص نسل جدید بسیار موثر بوده است.

 

حجت الاسلام مصطفوی افزود: علیرغم جو رسانی منفی دشمنان و نفرت پراکنی آن ها، حضور گسترده حوزویان در کنار بسیجیان و پاسداران و نیروهای دولتی و ارتشی و دیگر اقشار جامعه در بحث کمک به سیل زده ها ، بازتاب وسیع رسانه ای به خصوص در فضای مجازی داشته که همین مساله نیز در اصلاح ذهنیت بخش های مهمی از جامعه بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

 

ارسال نظرات