فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود و هیئت همراه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۵۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و سالروز تاسیس سپاه پاسداران، فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم و هیئت همراه با امام جمعه شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار سردار عبدالرحیم ابراهیمیان با تبریک اعیاد شعبانیه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم بر تبعیت از ولایت در تداوم انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز سپاه پاسداران با بیان اینکه امام راحل با تشکیل سپاه انقلاب اسلامی را در برابر خطرات و تهدیدات داخلی و خارجی بیمه کرد گفت: امام راحل تاکید دارند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این اوج اهمیت و کار سپاه در حفظ و حراست از نظام اسلامی است.
وی با تقدیر از فعالیت‌های سپاه در طول این چهل سال با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا و قرار دادن نام سپاه در گروه‌های تروریستی این اقدام را مزموم و ناکام عنوان کرد و گفت: این اقدام نهایت ذلت و خاری دولت آمریکا در برابر ملت ایران است و این سبب شد انسجام و همبستگی ملی بیشتر تقویت شود و این نهاد مردمی بیش از پیش در داخل و خارج عمق پیدا کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها