خبرهای داغ:
با استقرار مواکب حسینی از سراسر کشور؛
به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک رسانی به مناطق سیل زده و تاکید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به منظور استقرار موکب های اربعین حسینی در مناطق سیل زده، موکب آستانه مقدسه زبیده خاتون (س) قزوین جهت امداد رسانی به مردم در شهرستان اهواز مستقر شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۴۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، موکب آستانه مقدسه زبیده خاتون (س) برای سیزدهمین روز اقدام به طبخ غذا برای کمک رسانی به سیل زدگان نمود.

این موکب با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و کمک های خیرخواهانه مردمی، روزانه بیش از 10 هزار پرس غذای گرم برای هموطنان سیل زده ی شهرستان های کارون، حمیدیه، باوی، سوسنگرد و روستاهای اطراف آماده می کند.

شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، افتخار این را دارد که میزبان این هیئت در محل سه راهی منازل سیصد دستگاه فولاد باشد و در این اقدام خداپسندانه در کنار خادمان حسینی ایفای نقش نماید.

موکب آستانه مقدسه زبیده خاتون (س) استان قزوین علاوه بر طبخ غذا با همکاری کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان در تامین و توزیع اقلام ضروری شامل: پتو،‌ چادر مسافرتی، پوشاک، لوازم بهداشتی و شوینده پیشقدم بوده و تا زمان عادی شدن شرایط بحرانی، در شهرستان اهواز مشغول امداد رسانی خواهد بود.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها