خبرهای داغ:
آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، از مناطق سیل زده استان لرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۵۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار آیت الله دری نجف آبادی، با اشاره به اینکه سیل موجب وارد شدن خسارات فراوان به زیرساخت های شهری و روستایی این استان بویژه شهرستان های پلدختر، معمولان و دوره چگنی شده است، گفت: مردم نوعدوست از همان روزهای نخست وقوع سیل در لرستان به یاری سیل زدگان شتافتند و همت والای نیروهای جهادی، سپاه، ارتش، بسیج ، حوزویان، بازاریان و دیگر اقشار در امداد رسانی و خدمات دهی به مردم ستودنی و قابل تقدیر است .

وی با بیان اینکه سیل آزمونی برای کسب تجربه بود، اظهار کرد: آمادگی مردم و مسئولان، هماهنگی بین دستگاه ها و اطلاع رسانی به موقع موجب شد خسارات جانی در سیل اخیر به حداقل برسد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل نیز در راستای انعکاس مشکلات سیل، وقوع خسارات و همچنین آرام بخشی و التیام آلام سیل زدگان فعالیت های مطلوبی صورت گرفت، خاطر نشان کرد: امید می رود با همت نیروهای جهادی مسشکلات سیل زدگان مرتفع شود .

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز آمادگی این استان را برای امداد رسانی همه جانبه به مردم سیل زده اعلام کرد و گفت: استان مرکزی تا حل مشکلات سیل لرستان و بازگشت به زندگی عادی، در کنار مردم خسارت دیده خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به همراه حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان پس از این دیدار، از مناطق سیل زده لرستان بازدید کردند و بر روند امداد رسانی مستمر تاکید کردند .

ارسال نظرات