مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مناسب جهت شناخت اندیشه های شهید مطهری(ره) است.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۲۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسن تقی زاده افزود: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و همچنانکه این استاد با مجاهدت ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند پی به افکار بلند شهید مطهری برای به ثمر رساندن اسلام ناب می بریم.

وی ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدای دانش آموز و فرهنگی، برنامه کوهنوردی خواهران و برادران بسیجی در پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان و مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه ، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا و نشست های بصیرتی و دیدار با مربیان و معلمان و خانواده های شهدای معلم از دیگر برنامه های اجرایی توسط این سپاه در این هفته می باشد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام، منویات امام و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و در راه شهدا برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها