تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری:

رئیس قوه قضائیه از تشریفات حفاظتی کاسته تا ارتباط او با آحاد مردم و مدیران بیشتر شود

خبرگزاری بسیج: آیت الله "سیدرضا حسینی مازندرانی" استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به جایگاه عظیم و بی نظیر حضرت محمد(ص) در میان انبیای الهی، گفت: پیامبر اسلام بنابر تصریح روایات، برترین مخلوقات هستند و شان و رتبه هیچ پیامبری به جایگاه ایشان نمی رسد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۰۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ امام جماعت مسجد امام حسین (ع) افزود: پیامبر اسلام الگوی کامل اخلاق هستند و آحاد مسلمانان باید اخلاق نبوی را در زندگی خود جاری کنند و به فکر تعالی اخلاقی خود و دیگران باشند.

این استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نمازگزاران مساجد و سایر فعالان مسجدی باید بیش از دیگران متخلق به اخلاق الهی باشند زیرا مردم، آنان را نمونه های عینی و برجسته مسلمانی می دانند.

تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: رئیس جدید قوه قضائیه تاکید کردند که به هر جایی رسیده است به برکت سال های تدریس خارج فقه در حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری است (شایان ذکر است آیت الله رئیسی حدود 15 سال در این حوزه، خارج فقه تدریس می کردند..)

"'توصیه به رئیسی برای پیوند بیشتر با مردم""

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی تاکید کردند که به تیم حفاظت خود گفته ام که باید از تشریفات غیر ضروری حفاظتی بکاهند تا ارتباط او با آحاد مردم و مدیران مختلف کشور، بیشتر شود. من نیز به ایشان (آیت الله رئیسی) عرض کردم که اقدام حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در کم کردن فاصله میان مردم و مسئولان در نماز جمعه تهران، اقدامی پسندیده است که موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

آیت الله حسینی مازندرانی گفت: انشالله همه مسئولان کشور با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، ساده زیست و مردم دار باشند و با حضور در مساجد، موجب پیوند بیشتر میان مدیران کشور و آحاد مردم شوند.

 

ارسال نظرات