عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سرلشکر سلامی توانایی بالقوه‌ای در امور استراتژیک دارد که این مسئله راهگشاست.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۷۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به انتصاب سرلشکر سلامی از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های سرلشکر جعفری در مدت 10 سال در مسئولیت فرماندهی سپاه، انتصاب  سرلشکر سلامی برای فرماندهی سپاه پاسداران در دوره جدید را، انتخابی شایسته دانست.

بیشتر بخوانید

وی، یکی از ابعاد انتصاب شایسته سرلشکر سلامی به فرماندهی سپاه را، پیشبرد بهتر امور برای تحقق گام دوم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: سرلشکر سلامی در دوره جدید فرماندهی سپاه می‌تواند ضمن اینکه ادامه‌دهنده اقدامات قبلی برای انسجام بین نیروهای انقلاب باشد، توانایی بالقوه‌ای در امور استراتژیک دارد که این مسئله راهگشاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، همچنین، سرلشکر سلامی را فردی باهوش و با سابقه درخشان در حوزه رزم و عملیات دانست و گفت: سرلشکر سلامی رصد دقیقی از اوضاع منطقه دارد و بازوی توانمندی برای مقابله با یاوه‌گویی‌های دشمنان، به‌خصوص رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام ذوالنور ادامه داد: یکی از ویژگی‌های سرلشکر سلامی، فرماندهی مقتدرانه اوست که این ویژگی می‌تواند در انسجام بیشتر نیروهای انقلاب مؤثر باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان، یکی از ویژگی‌های سرلشکر سلامی برای سِمَت فرماندهی سپاه را حُسن خلق وی دانست و خاطرنشان کرد: ایشان طی سال‌هایی که جانشینی فرماندهی سپاه را به‌عهده داشته، ارتباط خوبی با ارکان سپاه برقرار کرده‌اند که این موضوع در دوران مسئولیت وی به‌عنوان فرمانده سپاه نیز بروز و ظهور خواهد کرد.

ارسال نظرات