سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران با هدف نگه‌داری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته تا ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۶۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶
هدف سپاه صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی است/تربیت فرزند مهمترین مسئولیت زن و خانواده
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج از اردبیل،مریم حامدی به مناسبت سالروز شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران با هدف نگه‌داری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته تا ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی افزود: دور اندیشی و تدبیر امام راحل (ع) بود که موجب شکل‌گیری انقلاب اسلامی شد و این نهاد مردمی از خود مردم و برای مردم بوده و به منظور دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که انقلابی مردمی و بسیار متفاوت از سایر انقلاب‌ها بود شکل گرفته است. سئول بسیج خواهران سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به شکل‌گیری اقشار مختلف مردمی در بسیج استان، افزود: یکی از اقشار بسیج بانوان است که در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و آموزشی به دنبال خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و آسیب‌زدایی از خانواده‌ها است.

حامدی با تاکید به اینکه تربیت فرزند مهمترین مسئولیت زن و خانواده است، اظهار کرد: نگه‌داری و پاسبانی از شیوه‌های صحیح تربیت فرزندان که می‌تواند آینده انقلاب اسلامی را تضمین کند به جد در قشر بانوان بسیجی سپاه دنبال می‌شود و به منظور دستیابی به اهداف آن تدارک دیده شده است.

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف از جمله سبک زندگی اسلامی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه طلاق و اعتیاد، مشاغل خانگی و اقتصاد خانواده اشاره کرد و گفت: همچنین آموزش نظامی به بانوان در گردان‌های کوثر و الزهرا (س) ارائه می‌شود تا در زمان مورد نیاز خدمت‌رسانی و امدادرسانی انجام شود.

مسئول بسیج خواهران سپاه حضرت عباس (ع) استان تصریح کرد: در تمام اقشار از جمله بسیج هنرمندان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان و همچنین بانوان نقش سپاه به منظور آسیب‌زدایی قابل توجه بوده و بسیج بانوان بیشتر از زبان هنر به این منظور بهره گرفته است.

حامدی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: در قالب کتاب، شعر و داستان توانسته‌ایم نسبت به ترویج اندیشه‌های ایثار و شهادت و پاسداشت خانواده‌ها اقدام کنیم.
ارسال نظرات