معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: فرمانده جدید سپاه فردی با هوش و مقتدر است که در بین پاسداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۵۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم درباره ویژگی‌های شخصیتی سرلشکر حسین سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سردار سلامی فردی عالم و با سواد است که دوره‌های  تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه‌های برتر گذرانده است و از کارشناسان برتر علوم استراتژیک است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: سردار سلامی از سال 1388 سمت جانشینی فرمانده کل سپاه را عهده دار بود که این مهم موجب شده تا تجربیات ارزنده‌ای و گرانبهایی در کارنامه کاری سردار سلامی ثبت شود. سردار سلامی پیش از این هم در سمت‌های متعدد دیگری که در سپاه داشت همواره موفقیت‌های فراوانی را کسب کرده و کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشته است.

سردار شادمانی با بیان اینکه فرمانده جدید سپاه فرماندهی انقلابی و از نسل انقلاب است، گفت: سردار سلامی فردی با هوش و فرماندهی مقتدر است که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده و در این مسیر تجربیات گرانبهایی در حوزه فرماندهی یگان های مختلف نظامی کسب کرده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: وی فردی شناخته شده در سطح جامعه است و دربین پاسداران و فرماندهان سپاه از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات