معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتخاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه نیز می‌تواند در گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای سپاه پاسداران موثر باشد و از جمله اهداف کلان سپاه تعمق بخشیدن به معنویت در سطح این مجموعه و در سطح جامعه است.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۲۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳

معنویت‌افزایی از اهداف سال جاری سپاه/دشمن نمی‌تواند اقدامات فرهنگی و بصیرت افزایی سپاه را تحمل کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی پور اظهار داشت: امروز شاهد کج‌فهمی برخی معاندان هستیم و همین کج فهمی‌ها موجب شده تا سپاه در سطح جهانی تروریست نامیده شود که رسانه‌ها با روشنگری در مقابل این اقدام ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز انتخاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه نیز می‌تواند در گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای سپاه پاسداران موثر باشد و از جمله اهداف کلان سپاه تعمق بخشیدن به معنویت در سطح این مجموعه و در سطح جامعه است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اذعان به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در عین حال فعالیت‌های فرهنگی سپاه می‌تواند منجر به بهبود و قدرتبخشی به اقدامات این مجموعه باشد و در سال جاری معنویت‌افزایی را در فعالیت‌های سپاه شاهد خواهیم بود که این مهم با حفظ و توسعه امنیت در سطح کشور همراه می‌شود.

نقی پور با بیان اینکه دشمنانی مثل ترامپ نتوانسته اقدامات فرهنگی و بصیرت افزایی سپاه را تحمل کند، تصریح کرد: در رویدادهای مختلف ما شاهد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از سوی سپاه هستیم.

ارسال نظرات