مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد:

انتشار کتاب «دایره المعارف جنگ» در یزد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از تلاش برای گردآوری کتاب دایره المعارف جنگ در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۱۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا هدایتی عصر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نشر کتاب یکی از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد است، اظهار داشت: تاکنون کتاب‌های متعددی حاوی خاطرات ایثارگران استان یزد منتشر شده و امسال به دنبال تدوین کتاب دایره المعارف جنگ در یزد هستیم.
وی عنوان کرد: در گردآوری این دایره المعارف از نظرات، خاطرات، پیشنهادات و تجربیات پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد استفاده شده است.
هدایتی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: تلاش ما در راستای انجام فعالیت‌هایی به منظور نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه فرهنگ جهاد و شهادت است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برای اجرای این هدف نیاز به همکاری همه ارگان‌ها داریم و به طور قطع با افزایش توان بنیاد حفظ آثار می‌توانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی موفق‌تر عمل کنیم.
هدایتی همچنین عنوان کرد: یکی از تلاش‌های ما، اجرای برنامه‌های خلاقانه و جذاب برای نسل جوان است و در این راستا از حضور هنرمندان جوان استفاده می‌کنیم.
وی با اشاره به سلحشوری‌های رزمندگان و ایثارگران استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این روحیه باید برای نسل جوان بازگو شود و همه تلاش ما در بنیاد حفظ آثار استان یزد در همین راستا است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات