سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک خبر داد :
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت : به دنبال رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، جشنواره‌ها ، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی ، ورزش‌های بومی محلی در سطح شهر‌ها و روستاهای اراک هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۹۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

محمد مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به رویکرد جدید این اداره در برنامه‌های ورزش همگانی گفت: به دنبال رویکرد جدید در برنامه‌های ورزش همگانی، جشنواره‌ها ، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش‌های بومی محلی در سطح شهر‌ها و روستاهای اراک هستیم.

وی بیان داشت : اجرای موسیقی زنده، برنامه‌های طنز و اجرای برخی آیین‌ها و سنتی فراموش شده از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای جشن عیدانه بود.

مرادی تصریح کرد : جشن عیدانه مهربانی در راستای هدف ایجاد شور و نشاط جمعی در خانواده‌ها بوده و مهمترین رویکرد کمک به خانواده های سیل زده در کشور است.

وی افزود : برگزاری این گونه جشنواره ها‌ در فضای نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها خواهد داشت و در کنار این همایش‌ها برنامه‌های ورزش‌های همگانی با هدف ترویج شادی و سلامت بین تمام افراد جامعه انجام ‌شود تا بتوانیم شاهد شادابی بین تمام مردم باشیم.

مرادی اظهار داشت : این جشن با حضور تمامی هیئت‌های ورزشی در غرفه‌های مختلف ، نمایش‌های عروسکی ‌‌، گروه موسیقی سنتی ، برنامه‌های مفرح دیگر و حضور هر کودک با یک هدیه برای کودکان سیل زده کشور در محل سالن 2هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار شد.

وی بیان کرد : این قبیل برنامه‌ها درراستای افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن یک روز پر نشاط و دور از فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و زندگی آپارتمان نشینی تدوین شده که باید همچنان به شکل مستمر برگزار شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در پایان گفت : این جشن با همکاری ، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ، فرمانداری اراک ، هیات های ورزشی ، کانون نواندیشان جوان فردا برگزارشد.

ارسال نظرات