فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: سپاه پاسداران در پیشرفت، عمران و سازندگی ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۹۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

 حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در طول هشت سال دفاع مقدس 12 هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرد همچنین بیشترین عملیات نظامی پس از خوزستان در استان ما انجام شده است، پس جوانان ما نقش مهمی در مقابله با دشمنان قسم خورده این ملت ایفا کرده اند و امروز پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این استان هنوز خط مقدم مبارزه با دشمنان است.

وی افزود: مردم این دیار سهم خود را در دفاع از کیان میهن اسلامی ادا کرده‌اند و امروز می‌بایست مدیران و دست‌اندرکاران با برنامه‌ریزی دقیق این منطقه را به سمت توسعه بیش از پیش و آنچه استحقاق دارد، هدایت کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: خدمات سپاه پاسداران در توسعه، ارتقاء کشور و آذربایجان‌غربی بر کسی پوشیده نیست.

شهسواری در ادامه اهداف و برنامه‌های پیشرو برای استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: برخورداری از توسعه همه‌جانبه و متوازن یکی از مهمترین برنامه‌های مسوولان در آذربایجان‌غربی قرار گیرد ما هم به سهم خود در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم سپاه پاسداران در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: این مجموعه قدرتمند از ابتدای پیروزی انقلاب نقش استراتژیک و مهمی در سازندگی و حراست از امنیت کشور ایفا کرده است، به طوری که امروز نیز فراخور نیاز موجود به عرصه سازندگی وارد می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات