انقلاب اسلامی ایران در مسیر زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) حرکت می کند و به لطف خدا به ظهور نیز ختم خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۸۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن نیمه شعبان در حسینیه الزهراء سپاه ناحیه فارسان با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد.

 در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید یزدانی به وظایف منتظران موعود در دوران غیبت اشاره کرد و افزود:  انتظار منجی موعود از سویی عاملی برای پایداری و شکیبایی در برابر سختی ها و مشکلات عصر غیبت و از سوی دیگر عاملی برای پویایی، تحرک و آماده باش همیشگی شیعیان است.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان افزود:  ظهور قبل از هر چيز نيازمند به عناصر آماده و با ارزش انسانى است كه بتوانند بار سنگين چنان اصلاحات وسيعى را در جهان بدوش بكشند و اين در درجه اول محتاج به بالابردن سطح انديشه و آگاهى و آمادگى روحى و فكرى براى همكارى در پياده كردن آن برنامه عظيم است.

سرهنگ یزدانی خاطرنشان کرد: تنگ نظری ها، كوته بيني ها، كج فكري ها، حسادت ها، اختلافات كودكانه و نابخردانه و بطور كلى هر گونه نفاق و پراكندگى با موقعيت منتظران سازگار نيست .

وی،افزود: یکی از وظایف منتظران، دعا برای تعجیل فرج است. همانطور که امام حسن عسکری (علیه السلام) نیز دعا برای تعجیل فرج را شرط رهایی از فتنه های دوران غیبت دانسته است.

یزدانی گفت: وظایف اجتماعی زمینه ساز ظهور را می توان در عناوین زیادی نام برد از جمله؛ گرامى ‏داشت مراسم نيمه‏ى شعبان، برگزارى ادعيه‏ى خاص حضرت، توجه به اماكن ويژه‏ى حضرت مهدی (عج)، صدقه دادن به قصد سلامتى امام عصر (عج)، توسل‏هاى جمعى به حضرت مهدی (عج)، آگاهی به وظیفه خود در دوره غیبت و... .

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) حرکت می کند و به لطف خدا به ظهور نیز ختم خواهد شد.

 

ارسال نظرات