همزمان با سالروز ابتکار تاریخی امام(ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی پیام تبریک مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۷۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، این پیام مشترک، سپاه پاسداران را نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران عنوان کرده که با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزّت و افتخار  را پیشه راه خود ساخته  است.

در این این بیانیه آمده است: امروز پس از گذشت 4 دهه از تأسیس این نیروی ارزشی و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط‌تر و مقتدرتر از گذشه در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) است.

در ادامه این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

این پیام همچنین گفته است: این نهاد مقدس سپاه دارای جایگاه بلند و ارزشمندی است، که رزم آوران آن رشادت های بی شماری از خود نشان داده اند که تلاش های آن در طول 40 ساله عمر آن وصف ناشدنی است.

این پیام یاوه گویی ترامپ علیه سپاه و تروریست نامیدن این نهاد مقدس را محکوم و اعلام کرد: نهاد انقلابی و مردمی و دژتسخیرناپذیر انقلاب اسلامی در بین مردم و با مردم در تمامی حوادث طبیعی و غیرطبیعی پا به پای مردم در عمران و سازندگی کشور است.

این پیام در آخر ضمن گراميداشت ياد معمار كبير انقلاب اسلامی، دوم ارديبهشت ماه، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران، تبريک و تهنيت گفته و در راستای تحقق  رسالت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام آمادگی نموده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات