خبرهای داغ:
ارمغان گفت: در سال 97 تعهد ما برای مشارکت در ساخت مدارس، دوازده میلیارد تومان بود که صد در صد این تعهد محقق شد که موجب مشارکت در ساخت 29 مدرسه در استان شده و نسبت تعهد و تحقق ما در سال 97 حایز رتبه اول در کل کشور شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۲۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، محمد مهدی ارمغان رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین، در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجمع خیرین در سال 77 تاسیس و مشغول به کار شد. در این مدت ما با تمام نیرو تلاش کردیم.

وی گفت: در سال 97 تعهد ما برای مشارکت در ساخت مدارس، دوازده میلیارد تومان بود که صد در صد این تعهد محقق شد که موجب مشارکت در ساخت 29 مدرسه در استان شده و نسبت تعهد و تحقق ما در سال 97 حایز رتبه اول در کل کشور شد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین اظهار کرد: کل خیرین استان 320 نفر می باشند و کل افراد متعهد به صورت پرداخت ماهیانه کمک هزینه جهت ساخت، حدود شش هزار نفر است.

ارمغان عنوان کرد: تعهد خیرین در سال 98 بیست میلیارد تومان است که طی یکماه سال جدید، بیش از 14 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی افزود: درکل استان 14 منطقه آموزشی داریم که در جذب خیرین بسیار تلاش کرده اند و میانگین ساخت مدرسه در استان توسط خیرین، بیست مدرسه با میانگین شش کلاسه می باشد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین اضافه کرد: بازسازی و تکمیل مدارس نیمه کاره و تخریبی از دغدغه های مجمع خیرین است و در حال حاضر یک سوم مدارس استان احتیاج به بازسازی دارند.

ارمغان گفت: تعهد امسال خیرین در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، شانزده مدرسه با 130 کلاس درس، یک سالن ورزشی و چمن مصنوعی در مدارس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها