عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور:

امروز روحانیون و طلاب مسئولیت سنگینی برعهده دارند

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در آیین عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه بناب، گفت: طلبگی شغل نیست بلکه یک رسالت است و امروز مسئولیت سنگینی بر عهده روحانیون و طلاب قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۲۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله شیخ جواد مروی  تأکید  کرد: رسالت حوزه و طلاب مسلح شدن به سلاح علم برای مبارزه با دشمنان این مکتب است.

استاد حوزه علمیه قم سپس ضمن تبریک به طلابی که امروز به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند، خطاب به آنها بیان کرد: طلابی که رسالت سربازی حضرت ولی عصر (عج) را به دوش می‌گیرید بدانید که انجام این رسالت بزرگ باید با معنویت قرین باشد.

آیت الله مروی اضافه کرد: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده شما واگذار می‌شود که این مسئولیت سنگین باید با معنویت همراه باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم علما و طلاب خدمت به مردم است؛ اذعان کرد: در جریان سیل اخیر در کشور روحانیون و طلاب به رسالت خطیر خود به خوبی عمل کردند و حوزه علمیه قم با تعطیل کردن دروس حوزه اساتید و طلاب خود را به مناطق سیل زده کشور گسیل داشت.

آیت الله مروی یادآور شد: انصافاً حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب نیز در این امر خیر حضور گسترده‌ای داشته و به یاری سیل زدگان کشور شتافتند، لذا نباید ارزش خدمت به مردم را از دست بدهیم.

در این آیین  ۳۶ نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)  بناب به لباس روحانیت ملبس شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها