مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

2400 شهید زنجانی، جوان هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 2443 نفر از شهدای استان زنجان را قشر جوانان تشکیل می دهند که قریب به 84 درصد از شهدای استان را شامل می شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۱۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛علی کاظمی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: شهدای جوان استان زنجان بین رده سنی 15 الی 29 سال قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه شهیدان با الگو گرفتن از جوانان کربلا جان خود را فدا کرده و از جان و ناموس ملت دفاع کردند، تصریح کرد: باید شهدای هشت سال مقدس را الگوی جوانان قرار داده و راه و روش شهدا را به جوانان یاد دهیم، چراکه در حال حاضر جوانان کشور به الگوهایی از این قبیل برای تعالی و یافتن راه صحیح زندگی نیاز دارند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه داد: بنیاد شهید در این راستا با مشارکت دستگاه های فرهنگی، تشکل های مذهبی و مراکز علمی در طول سال با اجرای برنامه های متنوع از قبیل برگزاری یادواره شهدا، برنامه های فرهنگی و ورزشی، شهدای آبروی محله  سعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه جوانان کرده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید نیز با تاسی و الگوگیری از مکتب شهدا با اهتمام به فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی فرزندان و جوانانی تربیت شوند که ادامه دهنده راه شهدا بوده و در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار