خبرهای داغ:

هفته سلامت فرصتی برای بیان اهمیت و جایگاه و سهم بسیار مهم در تحقق توسعه پایدار

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیانیه با گرامیداشت هفته سلامت تاکید کرده است: هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۱۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت آغاز هفته سلامت بیانیه صادر کرده که در آن آمده است: هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی نیز بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم و درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.
امسال نیز برنامه‌های هفته سلامت در راستای شعار «پوشش همگانی سلامت» و با موضوع «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» از یکم لغایت هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
همچنین همزمانی برگزاری هفته سلامت با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) یک رخداد فرخنده است که موجب ارتقای کمیت و کیفیت خدمات سلامتی در کل کشور و در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می‌گردد.
ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور، خصوصا اساتید، کارکنان، دانشجویان و کلیه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، آغاز هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک همه عزیزان را مسئلت می‌نمایم.
روزشمار هفته سلامت امسال به شرح زیر اعلام شده است
یکشنبه ۹۸/۰۲/۱ دسترسی عادلانه به خدمات سلامت
دوشنبه ۹۸/۰۲/۲ آموزش رکن سلامت
سه شنبه ۹۸/۰۲/۳ مشارکت اجتماعی و سلامت
چهارشنبه ۹۸/۰۲/۴ مراقبت‌های اولیه بهداشتی و سلامت روان
پنج شنبه ۹۸/۰۲/۵ سلامت در حوادث و بحران‌ها
جمعه ۹۸/۰۲/۶ سبک زندگی سلامت محور
شنبه ۹۸/۰۲/۷ سلامت، جمعیت و خانواده
ارسال نظرات
پر بیننده ها