اخلاق مداری از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد است/فرهنگ و ارشاداسلامی خانه دوم هنرمندان

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع از اصلی‌ترین اولویت‌های این وزارتخانه است که تمامی کارکنان باید آن را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمدمهدی احمدی در نشست فرهنگی با کارمندان این اداره به میزبانی سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه کتاب در سال ٩٧ گفت: حضور مردم و اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان قرآنی در این نمایشگاه بیانگر فرهنگ غنی مردم این شهرستان است که جای تقدیر دارد.
وی تصریح کرد: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تمامی کارمندان موظف به رعایت آن هستند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در پاسخگویی به مراجعان باید با سعه‌ی صدر برخورد شده و مسائل آنان پیگیری شود تا اصحاب قرآنی، فرهنگی و هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را خانه دوم خود بدانند.
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه در حوزه‌ی فرهنگ و ارشاد خدمتگزار مردم هستیم و برپایی میز خدمت در ادارات یکی از روش‌های موثر در تکریم ارباب رجوع است.
احمدی افزود: کشف، رشد و پرورش استعداد‌های توانمند در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری یکی از وظایف مهم ادارات فرهنگ و ارشاد استان‌ها درخصوص معرفی و حضور در برنامه‌های ملی و بین المللی است.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال تصریح کرد: در تولید محصولات با کیفیت قرآنی، فرهنگی و هنری باید دقت و تمرکز بیشتری داشت که معرفی این محصولات به رونق اقتصادی نیز کمک خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار