مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از حضور گروه های جهادی تیپ36سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در مناطق سیل زده شهرستان شادگان در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۰۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرهاد امندی با اشاره به حضور گروه های جهادی استان زنجان در روستای ناصری یکی از روستاهای اطراف شادگان،اظهار داشت: با توجه به آبگرفتگی موجود، گروه های جهادی از تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان برای جلوگیری از ورود آب به این روستا مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی تیپ 26انصارالمهدی (عج)در مناطق سیل زده خدمت رسانی می کند،خاطرنشان کرد:با توجه به حجم کار وبه منظور جلوگیری از ورود آب به این مناطق، چندین گروه جهادی دیگر نیز از استان زنجان به این مناطق اعزام شده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی از ایجاد سد بند برای جلوگیری از ورود آب خبرداد و گفت:امکانات و دستگاه های سنگین وسبک برای خدمات رسانی به مردم به کارگیری می شود.

وی از ارسال کمک های شهروندان زنجانی به مناطق سیل زده خبر داد وگفت:در راستای جابجایی مردم سیل زده و ارسال وتوزیع کمک های مردمی در بین سیل زدگان،سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان چندین دستگاه ماشین سبک نیزبه استان خوزستان ارسال نموده است.

ارسال نظرات